ייצוג דיירים בפינוי בינוי

תחומים נוספים

ליצירת קשר

משרד עו"ד פפיש קרל ושות' מתמחה בנדל"ן, תכנון ובנייה ובליווי וייצוג דיירים בתהליכי פינוי ובינוי. משרדנו, שהוקם על ידי עורכי הדין המיומנים ליאור פפיש וליה קרל, מביא לידי ביטוי מומחיות ומקצועיות, עם מגוון פרויקטים שכבר יושמו בהצלחה, ועוד רבים שמיושמים נכון לרגע זה.

תהליך פינוי בינוי חלק לכל דיירי המתחם ובעלי הנכסים בו

תהליכי פינוי בינוי באזור המרכז ובכלל, על כל יתרונותיהם, מציבים אתגרים לא פשוטים, אשר היכולת להתגבר עליהם יכולה להגדיר באופן משמעותי את אופי ניהולם. במשרדנו מתמחים בליווי ובייצוג דיירים ובעלי נכסים בתהליכי פינוי בינוי, מה שמבטיח מתן פתרונות יעיל, הגנה על זכויות הדיירים ובעלי הדירות ותהליך חלק ומהיר, ככל שניתן.

ההבנה שכל פרויקט הוא ייחודי, מבטיחה לכם לקבל מאיתנו גישה מותאמת וגמישה לטיפול במורכבות התהליך, וזאת תוך שמירה על האינטרסים שלכם.

2 שיטות עיקריות לפינוי בינוי

  • הריסה ובנייה מחדש – בשיטה זו הבניין הקיים עובר הריסה. בשלב זה, נדרש לספק  פתרונות אכלוס זמניים לדיירים, וזאת מבלי לפגוע באורח חייהם וברמת המחיה לה הם רגילים. לאחר מכן, מתחיל תהליך בנייה מחדש. גישה זו מבטיחה לא רק את הבטיחות והתאימות של מבנים אלא גם מאפשרת מודרניזציה ושיפורים המותאמים לצרכים העכשוויים.
  • בנייה ומעבר – גישה חלופית מתאימה למתחמים שעוברים תהליך פינוי בינוי, ושניתן לבצע בהם בנייה של בניין חדש לגמרי מבלי להרוס תחילה בניין אחר. לפיכך, תחילה בונים בניין חדש, נותנים לדיירים לעבור לדירות חדשות, ורק לאחר מכן, הורסים בניין קיים, ובמקומו בונים חדש. שיטה זו ממזערת את ההפרעות לדיירים, ומאפשרת מעבר חלק אל חללי מגורים חדשים ומשופרים.

תפקידינו המכריע בתהליכי פינוי בינוי

התקשרות עם עורך דין לייצוג הדיירים ובעלי הדירות בפרויקט היא בעלת חשיבות עליונה. לצורך יישום הפרויקט בצורה שמיטיבה עם בעלי הדירות והדיירים, וכן לשמירה על האינטרסים שלהם וההגנות המשפטיות הנגזרות מהתהליך, נדרשת יד מכוונת, מקצועית ומנוסה. ליווי מקצועי ומהימן יכול לסייע בעמידה בזמני הפרויקט, ואף בצמצום הליכים בירוקרטיים.

לשכירת שירותינו באזור המרכז, ובמיוחד בערים רמת גן, גבעתיים או תל אביב, יש השפעה מכרעת ככל שהיא נעשית בשלב מוקדם יותר של התהליך. בגרך כלל, על שלבי הביצוע, אנחנו לא יכולים להשפיע רבות (למעט קביעת הסכמים, מפרטים וחוזים על פי חוק והגנה על אינטרס הדיירים). אולם, בכל הנוגע להתאגדות הדיירים, איסוף חתימות, קבלת היתרים, בחירת קבלן ויתר ההליכים הבירוקרטיים, יש לנו השפעה מכרעת.

המומחים המשפטיים שלנו מייעלים את תהליך פינוי הבניין, מהתכנון הראשוני ועד להשלמתו, ממזערים עיכובים ומבצעים אופטימיזציה של לוחות הזמנים של הפרויקט. עם מומחי המשרד, אתם יכולים לצפות להתקדמות יעילה ואפקטיבית בכל שלב, שכן ייצוג משפטי מהווה זרז לקידום פרויקטים, ניהול משא ומתן, הסכמים ועמידה בתקנים רגולטוריים. אנו דוגלים בהצלחת הפרויקט שלכם, מבטיחים שהוא יקבל את האישורים הדרושים ויתקדם בביטחון.